Drukuj
Kategoria: Biznes

Przedsiębiorstwa, gdy chcą uzyskać dobrą pozycję na rynku, muszą się odpowiednio zaprezentować. Oprócz samych towarów jednym z ważkich wyróżników przedsiębiorstwa powinien stać się dedykowany sklep internetowy.

To przedsięwzięcie, które bardzo wyraźnie eksponuje indywidualny plan firmy na organizację sprzedaży oraz realizację transakcji. Dzięki unikalnemu projektowi dedykowanego sklepu internetowego można zwiększać sumę zakupów – np. poprzez prezentację dopasowanych produktów lub krótkoterminowych promocji. Można także proponować użytkownikom inne narzędzia wzmacniające handel – różnego typu kalkulatory, wizualizacje, nagrania video produktów.

Duży wpływ na opinię na temat platformy sprzedażowej zyskuje poziom kontaktu z personelem. W przypadku dedykowanego sklepu internetowego – przy pomocy indywidualnego panelu dla każdego z sprzedawców – wdrażamy funkcje, takie jak status dostarczania przesyłek, dane liczbowe lub wszelkiego rodzaju chaty.

Warto także przypomnieć o wizerunkowym charakterze dedykowanego sklepu internetowego. Layout strony oraz układ podstron z towarami wpływa na zapamiętywanie serwisu. Wykreowanie ich od nowa okaże się w większym stopniu skuteczne, niż przeprojektowywanie kart produktowych udostępnianych w szablonach. Dedykowane sklepy internetowe pozostawiają zdecydowanie więcej swobody w opracowywaniu user experience, niż byłoby to prawdopodobne w gotowych platformach handlowych, promowanych w branży e-commerce.