Drukuj
Kategoria: Biznes

Grupa CDRL w ramach akcji Coccodrillo Pomagamy dołącza do firm działających na rzecz ofiar rosyjskiej agresji na Ukrainę. Grupa marka przekazała 100 tys. zł. i rozpoczęła pomoc na wielu płaszczyznach.

Chcąc wesprzeć obywateli Ukrainy w trudnym dla nich czasie marka Coccodrillo podjęła szereg inicjatyw mających na celu wsparcie Narodu Ukraińskiego. W ramach akcji Coccodrillo Pomagamy Ukrainie grupa przekazała 50 tys. na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania dla 100 dzieci z Ukrainy.

Marka kontynuuje również akcję Ubierz Marzenia we współpracy z Ubrania do oddania i poprzez tą inicjatywę zachęca swoich Klientów do pomocy.  W ramach akcji wystarczy przygotować niepotrzebne dziecięce ubranka i zamówić bezpłatnego kuriera lub zanieść przedmioty do jednego salonów Coccodrillo. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł, a akcja trwa do odwołania. Zebrana kwota zostanie podwojona i rozdzielona po równo między Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i Fundację Mam Marzenie.

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.