Drukuj
Kategoria: Technologie/IT

Trudno dziś funkcjonować bez telefonu. Kiedyś podstawową funkcją tego urządzenia było jedynie umożliwienie kontaktu z drugą osobą. Dziś telefon, a raczej nowoczesny smartfon stanowi dla nas często główne centrum zarządzania i organizowania naszego czasu. Jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w naszej pracy, pełni rolę komputera, aparatu fotograficznego, projektora i naszego okna na świat. Nic dziwnego, że konsumenci nieustannie zaopatrują się w coraz bardziej nowoczesne, a tym samym coraz droższe modele telefonów.

Inwestycja w nowy, funkcjonalny smartfon wiąże się niestety z bardzo dużym wydatkiem. Stąd zawsze po zakupie towarzyszy nam obawa o zachowanie jego dobrego stanu. Tymczasem użytkowany przez nas nieustannie telefon niezwykle często ulega najróżniejszym uszkodzeniom. Wystarczy chwila nieuwagi, jakieś niefortunne zdarzenie i dochodzi do stłuczenia szybki wyświetlacza, zniszczenia obudowy lub aparatu, czy nawet płyty głównej. Nierzadko też zdarza się zalanie całego urządzenia. W większości te niefortunne uszkodzenia całkowicie uniemożliwią korzystanie z urządzenia. W dodatku, odbudowa takich uszkodzeń, o ile w ogóle jest możliwa, wiąże się z ogromnym kosztem. Finalnie konsument musi liczyć się z ogromnym wydatkiem związanym z naprawą lub zakupem kolejnego telefonu. Czy jest rozwiązanie, które może temu zaradzić? Jak uchronić się przed kolosalnymi kosztami napraw, skoro wiadomo, że o uszkodzenia w codziennym użytkowaniu nietrudno?

Warto zawczasu pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu telefonu na wypadek uszkodzenia. Ochrona telefonu to rozwiązanie niezwykle korzystne dla wszystkich przezornych konsumentów, którzy zaraz po zakupie nowego telefonu, zadbali o jego ochronę. Wystarczy, że nie później niż 30 dni od dnia nabycia urządzenia skorzystali z wygodnej i łatwo dostępnej usługi serwisowej. Polega ona na objęciu zgłoszonego telefonu roczną ochroną, która gwarantuje naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych, którym ulegnie urządzenie. Usługa Coverise dotyczy wszystkich napraw w autoryzowanych serwisach w ramach kwoty 1000 zł. Co ważne, konsument nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostarczeniem i odbiorem urządzenia do serwisu, zachowuje również gwarancję od producenta. Cały standardowy cykl naprawy, obejmujący transport do serwisu, ekspertyzę i naprawę nie przekracza tygodnia czasu. Konsument otrzymuje naprawiony i funkcjonujący telefon, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jest to zatem niezwykle wygodne rozwiązanie, które nie tylko ułatwia serwisowanie telefonu, ale przede wszystkim zabezpiecza go na wypadek konieczności przeprowadzenia naprawy. Warto pomyśleć o usłudze Coverise, szczególnie, że do większości uciążliwych uszkodzeń wyświetlacza dochodzi na przykład podczas wyjazdów na długie weekendy, czy urlopy. Pozostajemy wówczas w ruchu, uprawiamy sporty, a towarzyszący nam nieustannie telefon jest poddawany ekstremalnym próbom. Zdecydowanie opłaca się zadbać o ochronę swojego nowego telefonu, by móc swobodnie z niego korzystać w dowolnym momencie.