Jeśli jesteś zdecydowany na kampanię adwords dla swojej firmy koniecznie przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz w nim najważniejsze pytania jakie musisz sobie zadać zanim zrealizujesz kampanię linków sponsorowanych.

1. Jaki jest cel kampanii

To jedno z najważniejszych pytań – bez tego uruchamianie kampanii nie ma sensu. Jeśli nie określić celu nie będziesz wiedział, czy Twoja kampania przyniosła pożądany efekt czy nie. Cele mogą być różne, w zależności od rodzaju biznesu jaki prowadzisz. Celem może być: wygenerowanie sprzedaży produktów, skierowanie ruchu na stronę, zapisanie się na newsletter, pobranie załącznika ze strony itp.

2. Ile środków możesz przeznaczyć na kampanię

Pytanie o budżet również jest kluczowe. Co prawda kampanie AdWords są w tym względzie elastyczne, musisz jednak wiedzieć ile środków możesz przeznaczyć na działania reklamowe.

3. Jak długo chcesz prowadzić kampanię

Ma to związek z celami, które chcesz osiągnąć. W AdWords sam decydujesz kiedy uruchamiasz i kończysz kampanię. Możesz ją zatrzymać w dowolnym momencie. Jest to istotne zwłaszcza w przypadku biznesów sezonowych, ale także w momencie gdy istnieje potrzeba zareklamowania konkretnej akcji promocyjnej, nowego produktu itp.

4. Chcesz zlecić kampanię agencji czy będziesz prowadził ją sam

Pytanie bardzo istotne, ze względu na to, że wiąże się z budżetem, ale również dlatego, że od tego może zależeć skuteczność całej kampanii. Jeśli decydujesz się na współpracę z agencją musisz uwzględnić to w budżecie. Oprócz kosztów samej kampanii będziesz musiał zapłacić prowizję za jej prowadzenie. W zamian za to zyskujesz stałą obsługę kampanii przez doświadczonego fachowca.
Samodzielne prowadzenie kampanii ma sens wyłącznie wówczas gdy posiadasz fachową wiedzę oraz odpowiednią ilość czasu do tego by prowadzić kampanię na własną rękę. Pamiętaj tylko, że to stała i systematyczna praca nad jej optymalizacją – jeśli nie wiesz jak się za to zabrać zdecydowanie wybierz opcję współpracy z agencją sem.

Jeśli masz problem z odpowiedzią na wcześniejsze trzy punkty również zdecydują się na współpracę z fachowcami. Pomogą określić najlepszy dla cel Twojej kampanii, czas jej trwania oraz optymalny budżet, który pozwoli w pełni zrealizować założone cele.

Kontakt

Clpik-studio.pl
ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin
tel.
606 28 10 23
tel:
81 473 2011
email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

 

Informacje

Serwis Clipik-studio.com.pl jest własnością firmy Sitte.pl. Wszystkie zamieszczone artykuły oraz materiały są chronione prawami autorskimi i nie można ich kopiować bez zgody naszej firmy. Jeżeli mają Państwo ciekawe materiały i chcą je opublikować na łamach serwisu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Jesteśmy na: